Klachten en garantie

Bij 3D Studio Banaan, onderdeel van Dielis.net, doen we ons best om de beste producten te leveren.
Wij zien graag blije klanten en hebben dan ook service en kwaliteit voorop staan.
Om dit nog extra te benadrukken zijn wij ook aangesloten bij WebwinkelKeur.

Helaas kan het wel eens voorkomen dat een product, ondanks onze zorg en aandacht, bijvoorbeeld beschadigd raakt tijdens transport.
Laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten zodat wij een passende oplossing kunnen aanbieden.
Maak je klacht zo uitgebreid mogelijk kenbaar via ons contactformulier of mail ons op

Klacht melden bij het Europees ODR platform

We raden u altijd aan om een eventuele klacht altijd eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.